tisdag 19 november 2013

Skapat i helgen

I helgen som gick hade jag glädjen att scrappa med Marit och Marie. Även Marits dotter var med tillsammans med en kompis.

För en gångs skull fick jag faktiskt skapat en massa... eller massor kanske är att ta i men jag fick iaf gjort betydligt mer än vanligt. Kanske för att jag babblade mindre?? Eller helt enkelt för att jag babblade och pysslade samtidigt. :)

Så här blev iaf resultaten

Rosa julkort i stl 15x15 cm
Framsidan

Insidan

Baksidan

Och så blev det ett lite kitchigare kort... lite mindre dessutom, 10x10cm
Framsidan

 Insidan

Baksidan


Och så sista kortet... också det lite otraditionellt... :)   Formatet är 10x10cm
Framsidan

Insidan

Baksidan


När man sitter ett gäng tjejer... man kan iofs tro att vi var fler än tre, så bildas det ett smärre kaos... men härligt kreativt kaos iaf :)

Hoppas det inte dröjer för länge tills nästan gång.

Kram
Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar