lördag 26 juli 2014

Prislista för mina alster


För att underlätta för såväl mig som er så tänkte jag att jag sätter ihop en prislista på det jag skapar och säljer. Vill du ha något utöver detta så går det garanterat att diskutera :)

Armband
Gjort på nylontråd (smalt) Inga pärlor etc 45 kr
Gjort på nylontråd (smalt) Med pärlor/dekorationer 60 kr
Gjort av paracord (brett) Inga pärlor etc 55 kr
Gjort av paracord (brett) Med pärlor/dekorationer 70 kr
Fotlänk
Gjort på nylontråd (smalt) Inga pärlor etc 50 kr
Gjort på nylontråd (smalt) Med pärlor/dekorationer 65 kr
Virkat
Mössa barn tom 9 år 100 kr
Mössa ungdom/barn 125 kr
Torgvantar 100 kr
Stickat
Halsduk, ring 175 kr
Halsduk, rak 150 kr
Mina alster visar jag oftast upp i min blogg. http://designedbylowi.blogspot.com
Jag finns även på Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=410668725658655
Kika gärna in på mitt Instagram konto också. designedbylowi
Du kan också kontakta mig här:
Mail: designedbylowi@hotmail.com
Mobil: 0731-43 77 76

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar