söndag 27 januari 2013

Kreativ helg

Äntligen lite kreativ tid! Dessa kort fick jag skapat nu i helgen.

Kort 1. Ett alla hjärtans dag kort
Ännu en gång denna söta stämpel :)


Insidan, utstansad med min Silhouette

Och så baksidan med ytterligare en av mina nyaste, personliga stämplar

 Kort 2. Ett födelsedagskort, gjort med likadant papper som kort 1.

Framsidan, mycket glitterlim, fast det syns lite dåligt tyvärr

Insidan, rätt så enkelt utan en massa dekorationer

Baksidan av kortet

Kort 3. Min Silhouette har fått jobba ordentligt all cardstock och mönstrat papper är skuret efter en mall. Ytterligare ett födelsedagskort blev det.
Framsidan

Popup paket :)

Och så baksidan

Är du intresserad av att köpa något av ovanstående kort? Tveka inte att höra av dig!
Antingen genom att kommentera här i inlägget eller via mail: lotta@wiberg.in

Kram
Lotta


2 kommentarer:

  1. Oj vad kreativ du har varit!!
    Jättefina kort!!
    Kramizz

    SvaraRadera
  2. Jag fullkomligt älskar den där stämpeln med "rumpan" :)
    Jättefina kort!!

    SvaraRadera