onsdag 23 januari 2013

Långt uppehåll

Ja det har blivit ett långt uppehåll i bloggandet. Men anledningen är rätt enkel. Dels har jag äntligen träffat en man ;) och sen har inspirationen för att skapa varit rätt låg.
Några grejer har jag dock skapat på beställning. Nedan ser du hur dom ser ut.

En vän skulle på dop. Lille Lukas skulle döpas. Här är kortet jag skapade åt dom.
Framsidan... älskar pappret med små fotavtryck

Insidan av kortet. Psalmen "Tryggare kan ingen vara" finns stämplade i nedre delen av insidan

Hela insidan av kortet

Och så baksidan. Ännu en gång min personliga stämpel

Min kollega åkte till USA i höstas och skulle då uppvakta en liten flicka på 6 månader. Självklart hade hon med sig ett av mina kort :)
Framsidan

Insidan på kortet

En av mina nya personliga stämplar igen... märks det vilken jag tycker mest om? ;)


Min son, 9 år gammal, frågade mig innan jul om jag inte kunde stämpla ljus som han kunde ge bort till en klasskamrat i årets julklappslotteri. Jamen... kan man motstå det? Nej, såklart inte. Så två enkla ljus blev skapade.
Ljus nr 1

Baksidan

Ljus nr 2


Inför julen 2012 gjorde jag bara kort för eget bruk. Alla i formatet 6x4 tum (ca 15x10 cm)
Här är de som jag fotograferade innan jag skickade.
Kort 1

Kort 2

Kort 3

Kort 4

Kort 5

Jag har nu ÄNTLIGEN köpt hela setet med Tim Holtz Distress Markers... så nu kan jag måla ännu fler motiv då dom är mycket enklare än Promarker pennorna eller distress refillerna. 
Målar för fullt för att ha motiv tills när jag gör kort.

Första projektet framöver är dock att få ordning i min scraphörna. Bilder kommer framöver

Ha en bra dag!

//Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar